Ecenin_annesiii Ben vitamin olarak pedia d vitamini kullanıyorum. Demir ilacı dediğiniz şey kan ilacı ise onuda sağlık ocağının verdiği var memnun değilim değiştircem 4.5 aylık şuan doktorumuz başka da ilaç vermedi
Semaaa39 Ecenin_annesiii sağlık ocağının verdiği hiç bi takviyeyi kullanmayın bence. İçerik olarak temiz değiller
Ecenin_annesiii Semaaa39 aynen o yüzden memnun değilim d vitaminide değiştirdim doktorumuz pedia verdi
Semaaa39 Ecenin_annesiii biz d vitamini ocean kullanıyorduk. Yüksek cıktığı için değerimiz bıraktık artık. 8 aylığız