deletedmom4842 Yigidinannesi Benim oğlum bir ara yüzünün her yerini çizmişti uyurken hatta kanamıştı bazı yerleri 2 güne geçti. Bebek bu çizecek tabii bu kadar evhamlı olmayın.
NurR Yigidinannesi benimki de çok çiziyor hem de derin çizdi kaç kere kesiyorum ama ufak bi yerden buluyo yine sütün varsa sür çabuk geçiyor ama iz kalmaz
Bilge Yigidinannesi canım bir şey olmaz korkma benimki yoluyor yüzünü 😂😂 iki günde bir tırnak kesiyoruz 😁 kendi sütünü sür iyi geliyor geçiyor hemen🤗🤗
DidemYldrm Yigidinannesi bizimki kaç kere çizdi ve çok da dikkatliyim bu konu da tırnaklarını uzun bırakmamaya çok özen gösteriyorum törpüsünü yapıyorum ama illa çiziyor
TZA Yigidinannesi hiçbir şey sürmene gerek yok onların hücreleri çabucak yeniler kendini kaç kere çizdi yüzünü kızım hatta oydu diyebilirim 😊
TZA Yigidinannesi hiçbir şey sürmene gerek yok onların hücreleri çabucak yeniler kendini kaç kere çizdi yüzünü kızım hatta oydu diyebilirim 😊
Bebegimm Bebeğim çizdiği an anne sütü ile siliyorum yüzünü 1 gün bile sürmeden geçiyor merak etmeyin derib olmadıkça tırnak izleri kalıcı olmaz başka birşey sürmeyin krem losyon vs