minipanda Sürekli emmek istiyor emerken uyuyor ,yatagina koyunca 3 dakka sonra yine uyaniyo kucagimda emerek uyumak istiyor, sürekli memede gunun 15 saati memede işlerimi yapamiyorum ,hep acaba doymuyor mu ,mama mı başlayayim kafam cok karisik
Hatiiceuucar minipanda canım mama mevzusunu doktoruna sormalısın benim kızımda öyleydi doktora söyledim mama kullanmam gerektiğini söyledi doktor kilo durumuna göre belirliyor
Wanderlust minipanda ilk 3 aydasiniz sanirim ilk 3 ay cocuk 7/24 emmek ister acliktan degil emme bir refleks size yakin olmak istiyor yapisik yasiyorsunuz hep 3.aydan sonra duzene giriyor her bebek ayni endise etmeyin cok normal acliktan degil ellerini de surekli emmeye baslicak o da ellerini kesfettiginden o da acliktan degil
elisannesi Benımde bebeğim 1 aylıkken aynı şey basıma geldi sürekli mememde kalmak ıstıyordu aç gıbıydı sanki ama benimki ağlıyordu doktora gıttık meğerse gazı varmış.