Rabia_annesi bu fenomenlerin hepsi benzer ürün çıkarıyor muhtemelen belli bir formül var onu üretip duruyorlar hatta birbirlerinden satın alıp kendi ismini etiket basanlar varmış üretime para harcamamak için. Bende bu çifte hiç güvenmiyorum aktardan alsak daha iyidir ben bilmeden güneş kremini almışım degisik bir ismi vardi iyisi bitmesin diye alayim dedim inanın kullanmıyorum çünkü birkaç kere kullandım o kadar akışkan ki direk terleyince gözüme giriyor ve ne kadar yıkasam da gözüm kıpkırmızı olup akşama kadar yanıyor yüzümde kalmıyor ki koruyuculugu olsun