Güzel anneler merhaba oğlum 6 ay 5 günlük 1 hafta önce mama değiştirdik sma optipro kullanıyorduk fiyatlardan dolayı bebelac gold almaya başladık. Anne sütü almıyor 1 ay kadar önce bıraktı sadece mama ile birde ek gıda tadımları yapıyoruz. Önceden günde 1 kere kaka yapardı bu mamaya geçtiğimizden beri günde 2 3 kez kaka yapar oldu. Bu normal bi durum mu yoksa mamayı tekrar değiştirmelimiyim?