Merhaba anneler bebeğim 4 ay 19 günlük d3 kullanıyorum onu sabah bebeğimi emzirince veriyorum şimdi de demir damlası başlıcaz ben sağlık ocagında verileni kullanmak istemiyorum o yüzden ocean aldım doktora sordum devletteki doktor içindeki ölçekle 2 defa 500 mg kullan dedi ama bana bu fazla geldiği için bebeğimin kendi Doktor’unu arayıp sordum kilo başına 1 damla dedi ben şunu anlamıyorum devletteki doktor ve eczaneler ki 2 eczaneye sordum sabah akşam 500 mg yani gunde 1 ml ver dedi herkes farklı bişey diyince kafam karıştı.. Sorum şu siz demir damlasını günün hangi saatinde kullanıyorsunuz? Aç mı? Tok mu? Ve ne kadar?