Geçen sene gazlıydı durmaz diye gitmedik bu senede 17sinde düğün var ben gitmek istiyorum ama oğlum cok hareketli yani bi dk oturtmaz heralde doğal olarak, eşim ilgilenirde havuzbaşıymış orda suyla falan oynar gibime geliyo ya gitsem mi gitmesem mi sizce?😅