Kızım 20 aylık geceleri mamayla besleniyor dişlerden kaynaklı da gündüz hiçbir şey yemiyor gece beslenmesinin de iştahını engelleyeceği yazıyor program da uzun zamandır da bıraktırmak aklımdaydı kızım en geç 8 8.30ta uyuyor neyapacağım nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum bu durumda olan yaşayan ya da fikir verebilecek olan varmı?🥹