kizannesi575757 Kaderracar doktorum bana hap verdi onu kullanıyorum 10 gündür inşallah bir kaza kurşunu olmaz daha bebeğim 50 günlük
Kaderracar kizannesi575757 evet bemde basladım cerazette demi? Sürekli kullanmak gerekiyormuş galiba ara verilmiyor dedi sende de öyle mi?
kizannesi575757 Kaderracar desirett 75 mcg verdi bana ara verme dedi ama yanlışmı anladım acaba dedim tekrar msj atıp soracaktım normalde regl olunca ara verilmesi gerekiyor diye biliyorum
Arzuubal Kaderracar post açmıştım burca o cerazetteule ilgili Kullanlae hiç iyi şeyler söylemiyorlar ama daha öncede burda okumuştum çok aşır depresyon ve çok değişik bi psikoloji yapuoruprmuş