_Prens_annesi_ geçen ay 10 güne yakın sürdü , bugün ise 3. Günümdeyim azalma var galiba benimde kan değerim düşük kan ilacı kullanıyordum doğumdan sonra bıraktım. Doğumdan sonrada 40. Çıktıktan sonra kaçıncı gün tam hatırlamıyorum , çok yoğun kanamam vardı doktorum iyi birşey olmadığını dikişlerinin iyileşmesini geciktirdiğini söylemişti bana gel sana ilaç yazalım keselim dedi dediğinin ertesi günü o yoğun kanamam geçmişti normale döndü ve 4. Günümdeydim o zaman doktor sorun yok dedi çok kanaman olursa tekrar yaz öyle geçti. Şu iki aydır yoğun oluyorum birde günlerimin biri geç biri erken oluyor. Ve doğumdan sonra 1 , 2 gün 1 hafta bile geçse her ay adet gördüm. Doktorum 1 sene olmayabilirsin dese de.