Öne dönük kullanım zararlı. Gerek bebeğin oturuş posizyonu için, gerek omurga duruşu için kesinlikle zararlı. Bunu heryerde okuyoruz 🤷♀️ Borooshbaby kullanıyorum ben. Öne dönük kullanımı var ama kullanım kılavuzunda maksimum 15 dakika diye de belirtilmiş. Yandan kullanım şekli de var bu kanguruda, bebek daha özgür hareket edebiliyor sağlıksız bir tarafıda yok, bu şekil kullanımı olan bir kanguru arayabilirsiniz belki. Öne dönük kullanım olan başka kangurular varsada bu süre yine maksimum 15 - 20 dakika olmalı. Aksini belirten marka varsada yinede dikkate almayın, kullanmayın. Söz konusu bebeğin sağlığı neticede.