Benim de gecen hafta öyle bi ağrım oldu sağ tarafımda ara ara giren ama asla geçmeyen birden başladı ilk üşüttüm sandım sonra safra kesesi olur dedim ya da cocugu kaldırmaktan fıtık mı patladı dedim hemen dr gittim idrar yolu enfeksiyonu cıktı antibiyotik verdi hic vakit kaybetmeden gidin tahlil yaptırın Allah korusun başka bisey olur beklemeyin