Pingca Merhaba kızlar. 21 aylık kızım var özel bölgesi çok kötü pişik oldu. Ne kullanmamı önerirsiniz. Hametan aldım işe yaramıyor. Molfix bez kullanıyorum prima alacağım. Mustela pişik önleyici krem kullandım işe yaramıyor.
Nuurrdi Pingca benim bebeğiminde geçmeyen pişiği vardı 3 ay her gün pişik kremlerini bulaya bulaya sürdüm. Geçmedi. Havalandırmadığım içinmiş çok fazla. Şimdi her bez degişiminde beş dk havalandırıyorum pişigi olmadığı halde. Açın bezini bi bez koyun. Havalansın durdugu kadar.
Kayseri3858 Ben bebegimde bittim yagi kullaniyorum 1 2 surmeye eser kalmıyor çok memnunum. Hem kimyasal değil oneririm
Cagka Pingca bizde yakın zamanda geçirdik çok pişik +mantar olmuştu hala tam geçmedi ama çok şükür yine travogen hamazinc alıp kullanın her alt açmada sırasıyla coresatin pembe renkli alın çok zor bulunuyor ben trendyoldan aldım onu da alıp sürün her alt açmada 5 dk havalandırın çok geçmiş olsun
Cerenbrcm Merhaba canım. Benimde 52 günlük kızım var. İlk günden beri molfix kullanıyorum. Hergün duş aldırıyorum. Her kakadan sonra poposunu yıkayıp iyice kuruluyorum. Sudocrem kullanıyorum. Hem özel bölgesine hem koltuk altı boyun boğum kısmı olan her yere çok şükür ki hiç pişik olmadı. Birde bezine en fazla 4 saat tutuyorum. Genelde de doldurmuş oluyor zaten. Havalar çok sıcak yıkamak en iyisi yıkayamadığım durumda da sleepy devam havlusu var. Onunla temizliyorum
Cagka Pingca bir de ıslak mendil kullanma canım ağız mendilleri ile ıslat sık popusunu temizle sonra kurula
Themom_ Pingca ıslak mendil ya da ıslak havluyu bırakın pamuğa dönün nemini iyice alın ve sudocrem kullanın 👍 Islak havlular ıslak mendiller bir süre sonra bile alerji yapabiliyormuş. Primanın premuim care alın (imkanınız dahilinde) aktif bebeklerde ıslaklık çizelgesi yok. Ben kızıma pamuk alıyorum disk yada kare normal su ile ıslatıp temizliyorum arkasından pamukla nemini alıp kremini sürüp kapatıyorum bezini ve imkanım zamanım varsa 2-3 dk havalandırıyorum altını rahatlsın iyice diye
DRK23 Pingca oğlumda aynı oldu arko krem geçirdi şu nenelerimizin kullandığı yeşil kutuda olan yağlı krem onun kadar etkili bişey görmedim ben bir günde geçirdi yapabilirseniz zeytin yağı ısıtıp içine beyaz koyup eritip ılıyınca sürerseniz oda çok etkili mustela falan hikaye
Gulsum34 Pingca canım selam aynı durumu bende yaşadım kullanmadığım ilaç kalmadı değiştirmediğim bez kalmadı, şuan prima premimum care kullanıyorum tek çözüm bu bez oldu Allah’a şükür olmuyor, çünkü çok kötüydü bacaklarına kadar inmişti ki şükür kurtulduk 🤲
Sedauzun0 Pingca ıslak mendil de pisige neden oluyor . Onun yerine pamuklu temizleme bezlerinden kullanabilirsiniz. Bir de ben pişik olduğunda has zentinyagi kullanıyorum çok iyi geliyor .
BengisununAnnesi Pingca ben doğduğundan beri zeytin yağı kullanıyorum. Zeytinyağını bir kapta 5dk kadar kısık ateşte ısıt, asitliği gitsin. Soğuduktan sonra pamukla sür. Ben bu yöntemle hiç pişik görmedim
Suhedalm Benim oğlumda 4 aylık ve bronşit oldu ve ilaçlara başladık, sanırım ilaçlardan dolayı çok kötü pişik oldu.. ben bübchen kullanıyorum normalde çok memnundum ama şu an o geçirmedi hiç. Bende tavsiyeniz varsa alırım.
Kubrayusaberk Pingca mustela pişik olmasın die her bezde kullanırdım pişik olduktan sonra bi etkisi yok canım bepantol kesinlikle Bende prima kullanıyorum ıslak mendilde uni baby yenidogan Bi paket goon premium soft aldım ondan da cok memnun kaldım ben prima stokları bitsin alıcam ebebekte indirim var su an bi deneyin o bezide isterseniz Bir de baya pişikse travazol hemen geçirio
Sumeyraaaaaa Ben oğluma doğduğundan beri TROSYD kremi kullanıyorum bir iki güne geçiriyor şükür. Bir de pişik olduğunda bezsiz uyutuyorum gündüz bir uykusunda
Juniorozturk Sumeyraaaaaa o kdar kötü oldu ki tyrosid bile geçirmiyor şuan bizimkini bırakın travocort vermişti hemşire oda geçirmedi travazol sürdüm mecbur inşallah iyi gelir