Merhaba anneler
Bebegim 4 eylulde 19. Ayina giriyor. Halacım kelimesi yok. Sadece kus ve order gibi seyler gorunce gik gibi bisey diyo. Anne baba yada ac ver gel gibi tek heceli sesleri soylemesi bekleniyor sanirim.
Tv konusunu soranlariniz olaciktir. Evet tv aciliyor 24 saatte toplam 70 / 80 dakika max. Bundan daha az oldugu oluyor ama bu sureyi gecmiyor. 3 farkli seyi sever ve izler normal tv kanallarina ilgisi yoktur. Zaten ben tv de acmam izlemek icin sevmem. Gelisimsel bir terapiste gittik bi kac seans oyun oynamaya basladi birebir. Ben de hayli ile uzgunum cok basarisiz hissediyorum kendimi. 😔
Bu arada ekstra bir isitme testine daha sokuldu ve basarili gecti. Tecrubelerinizi beklerim.