yumamiii Aynı sorunun biraz değişiğini ben de yaşıyorum. 15 dk da emse 30 ml sütümü biberonla versem onu da içiyor. Diyorum doymadı mı yani nasıl içer. Ama üzerinde durmak istemiyorum. Çok yıpranıyorum böyle düşündükçe. Kilo alıyorsa besleniyordur tamam deyip takılmak istemiyorum.