Günaydın arkadaşlar dün oğlumu (10 aylık olacak ) hastaneye götürdük ismi ile hitap edince tepkı vermıyor vs için daha sonra sağlık ocağı kan vermemızı istemıştı onuda verdık ne umduk ne bulduk bi değeri çok yüksek çıkmış 3binlerde bu kemiklerle karaciğer vs ilgili ya endokrine yonlemdırdı randevu bulamıyorum ( Muğla ) lütfen yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazım ne demek bu ? Ve çocuk pskiyatrisine yonlendırdı çocuğuma adıyla sesleniyorum bakmıyor ve hala baba dede vs demıyor 😢 çok kötüyüm ya ben