kinderpingui hiç başıma gelmedi bende genelde lcw uygulamasından kapıda ödemeli siparis veriyorum, geçenlerde 2 gün ard arda sipariş verdim ikisi de kapıda ödemeliydi Yani önce verdiğim siparişin ödemesini yapmamıştım daha ama 2.siparisi de verebildim. Size ürünler geldi de siz evde yoktunuz ödeme yapamadınız diye mi acaba, kargo şubesine gidip teslim alsanız ödeme yapsanız orda öyle olmaz mı?