rivrivyapma Mervim 6 aylıkken oturmaya başladı ben 7.ayda kullanmaya başladım çünkü çok seyahat eden bi çiftiz rahat ettim valla
Usnac1995 Mervim 6. Aydan sonra başladık. Zaten en yatar pozisyona alıyorduk dik durmuyor yani. Ana kucağı gibi neredeyse niye zararlı olsun anlamadım ben .
Mervim rivrivyapma benim kızımda oturabiliyor 7 aylık ama doktor 9 aydan önce önermiyorum dedi oto koltuğu kafam karıştı
Asyabuse Mervim önermiyorsa çocuğu arabada napıcakmışız? Pusetlere sığma zamanlar geçti zaten bebeğin . Güvenliğini nasıl sağayacağız
Mervim plnymn bende 0-36 olanlardan aldım ama yatış pozisyonu pusete göre çok çok az. Kısa mesafede kullanacağım sorun olmaz inş
AylaSuna 8aylıkken aldım öcü gibi görüyor sanırım asla oturmak istemiyor. Biraz daha bekleyip satıcam olmadı arabada yet kaplıyor çok tehlikeli aslında kucakta gitmesi ama kendini yırtıyor 🥲
plnymn AylaSuna siz araç kullanıyor musunuz? Oğlum babası kullanırken istemedi ben kullanmaya başlayınca yanında kimse olmayınca durdu
Usnac1995 AylaSuna aynısı 😢 6. Ayda koydum duruyordu son 2 aydır kendini yırtıyor şuan 11 aylık. Bende satıcam sanırım. Biraz daha gözlemliyim belki az büyüyünce durur diye umuyorum
AylaSuna Usnac1995 Dlk55blt-rdvn Belki biraz daha büyüdüğünde dururlar 🥲 Sabırla bekliyorum bende 🐣🤷🏻♀️🌸