3 aylıkken benimde kızıma ebe bingildaginin kapanmaya başladığını söyledi.aldim doktorumuza götürdüm. Teşhis doğru olması gerekenden çok küçük kalmış sıkıntı yok takipte kalıcaz dedi.bilgindan 9 aylıkken ancak tamamen kapandı şuan 29 aylık kızım gayet sağlıklı. Elhamdülillah hiçbir sıkıntı yaşamadık başı her ay rutin büyümeye devam etti