Cansuyuu Merhaba anneler Bebeğime aile hekimi 4. Ayda başlamam için kan damlası verdi fakat içirdiğim gibi kusuyor ne yapmalıyım farklı bir damlayamı geçmeliyim başına gelen varmı
tomvejerry Cansuyuu ismi ne acaba bide aç mı tok mu veriyorsunuz bizede dün verdiler valla midesini bulandırır diye vermeye korkuyorum
Cagla-rTufi Bise sağlık ocağında ki doktor saçma sapan bir ilaç vermişti, o gece gündüz olmak bilmedi şimdi ise Simfer kullanıyoruz ama tadı kötü sanırım 7 damlanın 3 ü dışarıda 😀
tomvejerry Cansuyuu karnını doyurduktan bir saat sonra verseniz ebe öyle demişti bı saat önce yada bi saat sonra ver dedi
Cansuyuu tomvejerry Bide öyle deneyeyim inanın ilaç unutma huyum var birde benim kendi ilaçlarımı unutuyorum sürekli ama bari bunu düzenli kullandırayım 🥲
tomvejerry Cansuyuu benimde öyle bı huyum var bazen gaz damlasını probiyotiğini verdimmi acaba diye düşünüyorum tüm gün 🤦