Arkadaşlar merhaba. Sezeryan doğum yaptım 7 Temmuz’da 3 ay doluyor. Doktorum 3 ay bitince mekik çekmeye başlayabilirsin demişti. 40 çıkınca kontrole gittiğimde dikişlerime de bakmıştı sıkıntı yok demişti. Spora yazıldım ben de doğumu düşünerek program uygulanacağını söylediler hafif egzersizlerle başlıyorum inşallah ama merak ettim sizler ne zaman başladınız? Başlayanlar nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz?