Arkadaşlar bizim kalbimizdeki delik kapanmamıştı doğum sonrasında doktor 3 ay sonra kardiyoloji görsün demişti. 1,5 ayımız var. Sünnet için görüştük doktor kalbi korumak için tek doz antibiyotik yapılması gerektiğini söyledi. Benzer durum yaşayan var mı?
Beklediniz mi yoksa antibiyotik ile sünneti yaptırdınız mı çok kararsızımm