Benim bebeğimde 4. Günde hastaneye yatış yaptık devlette tamda bayram tatiline denk gelmişti özellerde çocuk doktor yoktu. İyiki çocuk aciller var zaten lohusasın duygular alt üst birde yatış demez mi doktor eşim bi yandan ağlıyo ben bi yandan. Sonra yatışımız yapıldı Odalar iki kişilikti yandaki çocuk ağlayınca bizimkide ağlıyodu o yüzden yatmıyodu ışıkta bir türlü sonra rica ettik boş odaya geçtik eşimde kaldı. Nasıl olacağına gelirsek kundak yapıyordum o güne kadar ama orada sadece üzerinde bez olması gerekiyodu eli kolu boştaydı ve bi türlğ uyunuyordu durmuyordu helede o gözlükten dolayı. Emzik vermeyi düşünmeyen ben emzik geldi aklıma Allahtan kabul etti. Emzik verdikten sonra göz maskesini takıp yan şekilde sırtına destek koyarak yatırıyorduk çünkü emzirip gazını alıp hemen yatması lazımdı ışının işe yaraması için. İlk gittiğimizde 17 çıktı ertesi gün 12 e düşmüştü. Eğer sütünün gelmediğini düşünüyorsan mama ver. Emziriyosanda ver bence bizim toplumda mamayı zehir gibi görüyolar şimdiki aklım olsa ilk günden verirdim anne sütü ile desteklemek önemli. Biraz uzun oldu ama içini rahat tut sütünü etkilemesin