Yusa58 acile götürdüm Ankara’da sırtını göğsünü dinledi kulaklarına ağzına baktı ilaçlık bir durumu yokmuş çok şükür sık sık emzirmemi söyledi öyle de yapıyorum zaten sadece burnu tıkalı olduğu için serum fizyolojikle açmamı söyledi günde 5-6 kez açıyodum burnunu. Çok şükür şimdi iyileşti bebeğim🧿