Arkadaşlar bu 2 yaş sendromu mu yoksa çocuğumun huyu mu böyle oldu kafayı yiyeceğiz. Su istese dahi ağlayarak gösteriyor. İstediği kelimeleri söyleyebiliyor ama genelde canı istemiyor hani anlatamadığından desem susar susamaz ağlıyor mesela. Bi oyuncak mı istiyor direkt ağlıyor ya kendini anlatamadığından değil. Psikolojim kalmadı beynimde devamlı bir ağlama sesi var. Nasıl aşacağız bunu?