Mercece12 1 yaşında olduğu için fazla hareketli ve gün içinde yoruluyor. Benim bebeğim de 1 yaşında normalde kırk kere uyanir maşallah bu gece 9 da yattı 5 e kadar 1 kez kalkti onda da karnı çok acıkmış doyurdum bezini aldım şimdi yenidennuyuttum. Herkes her gece böyle olsa. Sabaha kadar sallıyorum