Rabis9555 gögüsleriniz sürekli süt ürettiği için çok sert, süt boşalınca gögüs yumuşayacak ve ağrılar azalacak.. Her gögüsünüzü 15 dk vermeye çalışın.. Bebeğinin emme işlemi bittikten sonra gögüs hala sertse demek ki süt boşalmamıştır komple, o zaman sağma işlemi yapmalısınız yoksa kalan süt sizde mastit yapar.. Bebeğin ne kadar emerse sizin gögüsünüz o kadar rahatlayacak..