esomommy Bebeğimin kakası yeşil renkte hep formül mama kullanıyorum bu yüzden olur yazıyor baktığımda kullananlar kızlar sizin bebeğinizde de aynımı
Hbtn esomommy ben hem mama hem meme veriyorum normalde sarı ama bir iki kere biraz yeşile dönmüştü. Satı yeşil kaka normal diyorlar hep
esomommy Emerken bizdede sarı yeşil karışık oluyordu ama emmeyi bıraktı yeşil artık hep normal o zaman heralde