Merhaba kızlar, benim oğlan 1.5 yaşında ve günde en az 5-6 kere minimum kaka yapar. Osururken bile sarı sarı bezi kirleniyor. Ara ara kakasında mukus oluyor. Son zamanlarda gece uyanıp kaka yapmaya başladı artık. Bu durum beni biraz endişelendirmeye başladı. Acaba normal mi aranızda yaşayan var mı yoksa bi doktora götürsem mi bilemedim. Kakasıda öyle sert falan değil sulu kaka yapıyor. Bağırsaklarında sorun olduğu düşünmeye başladım artık. Ağzına bişey attığı an alttan direk kaka çıkıyor 🤦🏻♀️