Eva_kuzusu Bende en üst katta oturuyorum. Bu üst kattakilerin kaderi galiba. Bizim evde de kertenkele örümcek ne ararsan var. Üst katımız teras. Ev sahibi orayı masumlar apartmanına çevirmiş bu yüzden sürekli böcek geliyor evime. Her gün temizliyorum. Gece bi kalkıyorum avucum kadar örümcek. Eşim de yok göreve gitti. Kızım emekliyor bu yüzden korkuyorum. Zaten fobimde var. Direk kalp atışlarım değişiyor gözlerim kararıyor. Her yere böcek ilacı koysam bebeğim sürekli altlara giriyor bende ne yapacağımi bilmiyorum 😪