Koceber Annişler iyi geceler çocuk olduğundan beri hiç kafa dağıtamadık. Yarın eşimle Alanya Dim Çayına gitmeyi planlıyoruz. Ama yorumlara baktık tüm mekanlar pahalıymış ve taze temiz yiyecek servisi olmuyormuş. Bize öneride bulunacağınız biryer varmı?
BskSrc Koceber canim biz geçen ay gittik, kahvaltı kişi başı 350 tl.. mekanların hepsinde fiyat neredeyse aynı. Biz hilal piknik’e gitmiştik ama bir daha gidersem Pınarbaşı’na gideceğim. O mekanı çok öneriyorlar
Pakze_pyrz Koceber göl piknik güzel kahvaltı kişi başı 500 tl ama önüne gelen yiyeceklerden bitince ücretsiz söyleyebiliyorsun gayette güzel temiz
Koceber BskSrc Bizde gezdik gezdik en son Pınarbaşı restaurantta oturduk. Gayet güzeldi iki kişilik kahvaltı 650 tl idi. Aşırı pahalanmış herşey. Biz kahvaltı değil de balık yedik 750 tl hesap ödedik