Adenkom Taze_anne34 goondan benim arkadaşlarım çok memnundu ben aldım hiç memnun kalmadım çişi bi yerde topluyor dağıtmıyor, bez çiş dolu ama üstğndeki çizgiye göre bebek hiç çiş yapmamış😂
tubiiik_ Taze_anne34 mavi paketı iyi degıl ama sarı paketı guzel molfixle karsılaştırınca molfıx derim molfixsin pure & solf olanını kullanıyorum
Taze_anne34 Adenkom anaa hadi yaa benimde arkadaşlarım memnun ama tereddütte kaldım normalde molfix kullanıyorum ama bazen kakası taşıyor bebeğim 13 aylık 5 numara kullanıyorum bide
Taze_anne34 tubiiik_ ben mavisini kullanıyorum canım ama bazen kakası taşıyor goon dan memnun arkadaşlarım var bide buraya danışayım dedim kafam çok karışık ya napcam bilmiyorum
tubiiik_ Taze_anne34 𝐦𝐚𝐯𝐢 𝐩𝐚𝐤𝐞𝐭𝛊𝐧 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐬𝐢 𝐜𝛊𝐤𝐦𝛊𝐬 𝐯𝐞 𝐨 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐤𝐢𝐦𝐬𝐞 𝐦𝐞𝐦𝐧𝐮𝐧 𝐝𝐞𝐠𝛊𝐥 𝐛𝐢 𝐠𝐨𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐫𝛊 𝐩𝐚𝐤𝐞𝐭 𝐝𝐞𝐧𝐞𝐲𝛊𝐧 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐧𝐢𝐳 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐦𝐢𝐳𝐝𝐞 𝐦𝐨𝐥𝐟𝐢𝐱𝐬𝐢𝐧 𝐩𝐮𝐫𝐞&𝐬𝐨𝐥𝐟 𝐨𝐥𝐚𝐧𝛊𝐧𝛊 𝐤𝐮𝐥𝐥𝐚𝐧𝛊𝐧