Kizbebekannesii ilk 3 ay kızımda 5lere kadar uyumadı hiç artık ben korkunç bir hal almistim uykusuzluktan gündüzleri de evin işi vs derken uyumazdim 3. Ayda kızım gece 2 gibi uyumaya başladı resmen eşimle mutluluktan ölecektik erken uyuyor diye🤭 4. Ayda memlekete anneme gittim 15gun kaldım annem kızımı akşam 8-9 gibi uyumaya alistirdi eşim bizi almaya geldiğinde şoklar icinde kaldı 🤣🤣 çok şükür şimdi en geç akşam 10 da uyuyor tabi sabah 6-7 gibi kalkıyor ama olsun gece normal insanlar gibi bizde uyuyabiliyoruz artık 🤣🤣🤣