Seval-Yagiz Bizimkinde vardı şuan 7 aylık ilk altı ay neler çektik dediğiniz gibi sürekli kusuyordu içiyordu mamayı kaldır hop kusar yüzüstü kusar uyur uyanır kusar ek gıdaya erken başladık biz biraz hafifledi şuan yok denecek kadar az hergün kıyafet yıkardım sizinkide geçer inşallah bir an önce