2prnses1prens bizimkide 13 aylık, baya kendince bebekçe bir dil oluşturdu inanılmaz hosuma gidiyo😂 baba ,dede , anne, nene, abb(abi ve abla), baağğ (balon), memmem(vermem), hadi, git, geh (gel) ,su, pisi, hav, ayy (ayak) , bii (bir) , gallb (kalp) , be (ben), ınnn (araba) . bnları söylüyor her seyin sesini çıkarıp taklit ediyor hayvanlara bayılıyoo evde kedimiz var sürekli öpüyor😂 her seyi öpmeye başladı bugun parkta sokak köpeğine sarılıp öpüyodu. bi de aktif yürümeye başladı tutamıyoruz valla her şeyi koşa koşa keşfetmeye çalışıyor. tatlışlar ya bence annelik şimdi keyifli olmaya basladıı