Merhaba 3 yıl öncesine kadar bunu bilmiyordum düzenli bir adetim vardı ve zayıftım kürtaj olduktan sonra adetleri aklamaya başlayınca öğrendim 1 yıl ikinci bebeğim için uğraştım sonra hamile kaldım doğum yaptım her ay adet oluyorum ama aşırı az 3 günde bitiyor ve çok aşırı az geliyor sizlerdede böylemi normalmi