Hatun_01muratoglu0 Doğum yapalı 44 gün oldu normal doğum yaptım o kanama bittti 40 ım çıktı ve kanamam başladı sizce bu nedir herkes diyor hamile kalırsın kalmamak için ne yapmam lazım kondom haricinde
Elifce42 Hatun_01muratoglu0 benim 47 gün oldu atık kan geliyordu hiç bitmedi bugünde taze kan geliyor bitesi yok galiba
Seydameva Hatun_01muratoglu0 hamile kalmazsınız adet olmuşsunuz bende iki çocuğumda sa birinde kırkım bitmeden birinde kırkından hemen sonra adet oldum yani korunmanız halinde bir şey olmayacaktır emziren anne için cerazette doğum kontrol hapı var kullanabilirsiniz