sdu hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah 🌼 şimdi hiç canınızı sıkmayın odaklanmaniz gereken sarılık. O geçince başlayın çalışmalarınıza. Şimdi çenesi kuvvetli degil bide tembel bebekler 😀 bizde silikonla başladık, sarılığı geçti. Bonya yaptırdım bi gün 23. Gününde, banyodan sonra vereyim bi dedim tuttu bide 30 dakka emdi. Gece emmek istemiyor silikon uç istiyor 1 saat uğraştım ama nasıl kan ter içinde ama sonunda kazanan ben oldum 😀 bide şunu düşünün normal emzirmek dünyanın en güzel şeyi. Ama önce sarılığı geçsin kuvvetlensin, keyfi yerinde oldugu birgun, banyo yaptırın, masaj yapin öpün, koklayın verin gitsin alır