emhmen_u Hem ketojenik diyet hem de leslie ile 2 sene önce 75 kilodan 59 a düştüm 3 aylık yaz dönemi süresince 😁 Leslie gerçekten çok güzel çalıştırıyor. Bakma hanım ablamızın çıta gibi olmadığına 😂 Çok etkilidir hareketleri. Benim gibi ot yemeyi sevmeyen biri için ketojenik diyet hiç sıkılmadan ve zevkle sevdiğim şeyleri yiyerek zayıflamama vesile oldu internetten araştır. Emziren anneler için de zararlı değil beslenme açısından hatta süt arttırıcı genelde yediğin şeyler. Ben şimdi 3 aylık bir kızçeye sahibim henüz diyet ve spora başlama şansım olmadı. 82 kilo ile doğuma girdim şuan 69 kiloyum. Emzirerek bu kadar gitti yaklaşık 1 aydır sabitim durdu vermem Allah izin verirse başlamayı düşünüyorum 60 a insem kafi. Ve şunu da ekleyeyim ketojenik diyet ile verilen kilolar yağ kütlenden gidiyor diğer karbonhidrat kesme diyetleri gibi kastan gitmiyor bu yüzden bırakınca diyeti geri almıyorsun. Ben 2 sene boyunca diyetle zayıfladıktan sonra afedersin hayvan gibi eski yeme stiline döndüm(Adana'da yaşıyorum ne kadar geniş bir yelpazesi var yemek konusunda bilirsiniz 😁) ama yine de evlendiğimde geçen sene 61 oldum en fazla saldığım halde.