Mrv_cnl trafik korkun yoksa fren gaz bitti gitti. Otomatik arabanın tavsiyesi olmaz genel olarak araba sürmenın tavsiyesi olur bence. Sadeve şey diyebilirim alacagın otomatik aracın park sensörü ve yokul kalkış desteği olursa ekstra rahatlık olur dahada kolaylaşır işin. Özellikle yokuş kalkış desteği cok önemli bence bizim ilk arabada sürekli el freniyle kalkmam gerekiyordu boşa uğraş