Mihranimmm Kızlar ikizlere hamileyim. Hareketleri çoğunlukla hatta sürekli diyebilirim sag tarafımda hissediyorum.. soldaki bebek de iyi gelişim olarak normal aslında ama hiç hareket yok..böyle bir durum yaşayan var mı aranızda? Normal mi ?