Nidaglryz Biz 2 gün önce antalyada bir otele gittik ismi Siu Collection Ultra her şey dahil, 3 gece tercih ettik 20 bin tl ödedik. Benim kızım 1.5 yaşında havuzlarında falan çok iyi vakit geçirdik, tam aile oteli , sizin bebek ne kadarlık bilmiyorum ama bir sürü minik bebek vardı konuştum 4 aylık 6 aylık onlar da memnundu :)
Yiyecek çeşitliliği az geldi bize ama kesinlikle aç kalmazsınız sadece ızgara kırmızı et yoktu, köfte kıymalı yemekler vardı ama bir et döner ya da ızgara bulunmuyor. Bu arada ben instagram hesabımda da paylaşıyorum gittiğim otelleri, detay isterseniz dilediğinizi sorun