gencmom_ geçmiş olsun hastaneye gittiniz mi doktor ne dedi aman ha ihmal etmeyin arada doktora götürüp gosterin başa alınan darbe ilerde epilepsi hastalığını tetikliyor annemde öyle olmuştu küçük yaşta düşüp ozamanlarfa doktor yokmuş tabiki 1 gün baygın yatmış hatta oldu falan zannetmisler diğer gün uyanmış bişey olmamış ama 22 yaşına girince bayılmalar başlamış doktora gidince epilesi olduğunu ogrenmis tabi biraz tedavi için geç olduğu için bı ömür ilaç kullancak demisti doktor başa aldığı darbe yüzünden lütfen arada götürüp bı muane ettirin çok geçmiş olsun Rabbim sizelere bağışlasın