ipeksim_3 ben emziremiyorum ama benimde aşırı dökülüyor bebeğimin boynundan ellerinden saç topluyorum evin her köşesi saç. Bugün bir yazıya denk gelmiştim doğumdan sonra saç dökülmesiyle ilgili hamilelikte kullanılan vitaminlerin doğumdan sonraki ilk 3 ay daha kullanılmaması, düzensiz beslenme ve hormonal olarak dökülürmüş. Şahsen ben çok düzensiz besleniyorum ve vitamin kullanmıyorum 😐