Oğlum daha yeni 1 yaşına girdi çok iştahlı bi bebek sayılmaz çorba ve kaşık kesinlikle sevmiyor hep taneli elle yenebilecek şeyleri yemek istiyor köfte tavuk gibi. Sabah 7 8 gibi kahvaltı 10 da mama içip uyuyor 12 1 de ikinci öğün yine böyle kahvaltı tarzı 4 te yatıyor kalkınca ana öğün köfte tavuk vs akşam 8 gibi de biz ne yersek canı isterse yiyor istemezse yemiyor. Günde 3 kez mama içiyor ve bu öğünleri de çok iştahlı değil bazen 2 3 kaşık bazen bi kase yiyor. Sorum şu sizler ne aralıklarla ne kadar yediriyorsunuz mama içiyorsa o düzeni nasıl ayarlıyorsunuz ?