Altıncı ay asimiz Olduk 5 gün Önce 3 gün hiç ateşi yoktu sadece huysuzdu 4. Gün Ateşlendi 38.5 a çıktı ateşi Dün kötüydü baya Hastaneye götürdük Tahlileri temiz çıktı ...
Şuan ateşi 37.2 Ve Çok yorgun Huysuz surekli kucakta olmak İstiyo Ağlıyo veya uyumak İstiyo İştah yoktu Hepten yok oldu hiç birşey Almiyo ağzına midesini bulandiriyo İlk defa böyle birşey yaşadım Aranızda Benim gibi bu durumu yaşayan Varmı Neler Yaptınız Nasıl düzeldi. Hep böyle olmiyicak demi Ne zaman Gecicek çok üzülüyorum