Annekizz tüm özel aşıları imkan dahilinde yaptırmanızı öneririm , ille olacak diye bir şey yok , o virüsle karşılaşırsa olma ihtimali olacak , bol anne sütü bağışıklığı yüksek tutun , doğru beslenme ve sarımsaktan faydalanın . Dünya daha iyi hale gitmiyor , imkanınız varsa aşıları yaptırın . Ayrıca aşı oldu diye olmayacak diye de bişey yok olacaksa olacak ama en kötüsü olmayacak biraz daha rahat geçirecek Allah korusun evlerden Irak ölümcül bir yanı var rotanın tehlikeli dikkat edilmesi gerekli