Bebeğim 17 aylık ve bir kaç gündür gece uykusunda hep öksürüyor boğazına bişey takılıyor gibi daha önce bunu yaşadım ve sonu hastanede bitti solunum alamadı bronşit tanısı konuldu şuan çok korkuyorum çünkü solunumu o kadar kötüydü ki Allahım bir daha yaşatmasım yoğun bakımda yatıracaklardı neredeyse ve hava verdim şuan ventolin bilmiyorum öksürüğe iyi gelir mi nolur kesin çözümü var mı Allah rızası için nolır yaşayan yatdımcı olan anneler lütfen uykuda hep böyle öksürüyor