Kızlar 43 günlük bebeğim var 2 haftaya yakındır geceleri asla uyumuyo bazen öğürüyo ağzında tükürük oluyo memeyi reddediyo zorla ağzına veriyorum emzik emiyodu emmeyi bıraktı ağzına verince diliyle ittiriyo biberonu verince ağzını ekşitiyo ya az yiyo ya yemiyo yatırdığım an ağlıyo garip bi atak mıdır nedir anlayamadım gitti ve emerken sürekli gaz yutuyo ya da genzine kaçıyo biraz zor kendine geliyo bazen 3-5 saniye nefesi gidiyo bu nedir yani başına gelen var mı doktora gittik kolik diyip yolluyo bi gaz damlası verdi sadece o daha da sıkıntıya sokuyo çocuğu