Kibar olcam derken eşinizi kadın doğum doktoru yapmışsınız eşinizi ,cati muaynesi daha farklı o dediğinden değil 😂 bide çatı muaynesi sadece korkulu gorudugu için aciyo diyorlar bence psikolojik olarak, çünkü kendinizi rahat bıraktığınız da hiçbir acı olmuyo 4 defa yapıldı bana